kärlek till er.

- Frida
Åh så underbart att komma hem och det är doftar sköljmedel med sommardoft. Ligger nu i sängen och har precis kommit hem från e. Nu har jag huvudet/sängen mot fönstret vilket känns goodie. Då kan jag vakna upp och sen avgöra utifrån vädret om det är värt att sova en timme extra eller inte.. (iaf sommartid)

Det blev en sväng förbi suntun iaf, jag och eve låg och trängdes i ett och samma solarium/hytt eller vad det nu kallas. Men inte gick det någon nöd på oss, vi tjänade ju pengar på det sättet. Det blev endast 16 minuter och nog räckte det, speciellt för mig som aldrig solar solarium.

Ligger och lyssnar på sommarlåtar och jag känner bara fan vad jag älskar livet. Det kan gå upp och ner med humöret, men idag är en sån dag som alla dagar borde vara. Fan vad jag älskar er alla som förgyller min vardag!!!

Kämpade med att få en bild på mig, men det är så mörkt i rummet att jag fick ta hjälp av mobil-lampan, så här får ni en söt liten pose från en sliten fridiz.


puss&godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0