let's dance.

- Frida
Jag tycker att Linnéa förklarat tidigare dagar bra, så det finns inte så mycket att tillägga för min del. Vi sov inte särskilt många timmar inatt, så det ska bli fruktansvärt skönt att få fler timmars sömn den här natten. Det gäller verkligen att man vaknar upp på rätt humör imorgon, då man ska hålla på mest hela dagen.

Ikväll har jag varit hos älsk och kikat på Lets dance såklart. Jag tycker att samtliga var väldigt duktiga, för att vara första gången. Tycker dessutom att det är så grymt roligt att Alexander Rybak är med i årets lets dance. Han är så otroligt söt och hans stora bruna ögon är inte ens att tala om. Och på det så fick han trots allt högst poäng av juryn idag!

Nu ska jag se Filip&Fredriks årskrönika, så vi hörs senare.
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0