så stolt, så stolt.

- Frida
Hallå! Nu har ni äntligen fått veta vad hemlisen var, Linnéa har nu tatuerat sig!!! Jag är så stolt över henne, med den rädslan för nålar och stick som hon har och klarade det galant utan något som helst problem. Det var inte en minut då jag tvekade på henne, jag visste bara att hon skulle fixa det. När viljan är som starkast, så fixar det sig alltid. Nu finns det inte mycket som hon inte kommer våga, nu är alla dörrarna öppna.

Nu ska jag slå på OTH och gossip girl. Var egentligen tänkt att jag skulle till s ikväll, men med så många smittor som går nu vill jag ej riskera att smitta (om jag själv bär på det). Speciellt inte när det är begravning på fredag!

Hoppas ni får en fortsatt härlig Onsdag,'


krya på dig mami!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0