tekniken vill inte åt samma håll som mig.

- Frida
Jag förstår inte vad det är med tekniken och mig de senaste dagarna. Det har inte gått som jag vill helt enkelt. ÄR det bara jag som inte kan lägga in youtubeklipp här i bloggen förresten? Sen ser jag att min fina planering över sommaren 2011 har försvunnit. Så jag får helt enkelt återkomma med den listan.

Ligger nu i sängen med täcket och kikar lite på TV- just nu går TV-shop, inte mer spännande än så. Ska snart hoppa in i duschen sen klockan 12 blir det lunch med Slava. Efter det ska jag vidare till linnéa!


en liten viktig detalj är ju att jag sitter och tuggar på ett äpple. inte vilket äpple som helst, utan det är granny smith- MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0