träning? knappast.

- Frida
Inte trodde jag att jag skulle kunna skippa träningen, och städa hela lägenheten istället. Det har varit som ett jäkla träningspass vill jag meddela er, det slutade med att jag fick gå runt i shorts och bikini. Det har slitits med dammsugare och skurmoppen hit och dit. Men fint blir det, nu väntar jag bara på att golven ska torka så jag kan fixa det sista. Funderar på att göra om i mitt rum också, iofs bara byta håll på sängen. Men förändring gillar vi!

Evelina skulle ta en powernap, sen är det iväg till Suntun för att få lite färg på sig.
Och ännu en gång, mina grannar har nog väldigt höga tankar om mig. Måste ha sett förjävla roligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0