tvåtusenelva

- Frida
Nu var år 2010 förbi och det har varit ett fantastiskt år, på många sätt och vis. Det kan bli svårt att slå det året, men förhoppninsvis så blir det här året minst lika bra som förra.

Nyårsafton igår var bland den bästa nyårsafton jag varit med om, vi hade så grymt roligt från början till slut. Vi började hemma hos mig med 3-rätters middag och sen drog vi vidare till Alexander. Vi klev innanför dörren 6.30 imorse så man kan väl säga att vi hade lite för roligt.

Idag har jag mestadels varit trött (kanske inte så konstigt.) men det ska bli oerhört skönt att sova inatt.
Har dessutom bilder från tre olika tillfällen som jag glömt lägga upp här, men det får bli en annan gång!

God fortsättning till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0