17 mars

- Frida
Jag förstår inte varför jag ens är uppe nu, är verkligen hur trött som helst. Skulle bara se senaste avsnittet av big brother, sen är det sängen för mig.

Hann aldrig prova på sushi idag tyvärr, allt gick åt h-vete imorse så tog mig inte iväg den tiden som var tänkt. Jag åkte istället direkt till angelica för lite catch up time.

Senare skyndade jag mig iväg till linnéa för att hjälpa henne med allting inför resan. Vi for och flängde hit och dit för att fixa allting. Vi hade endast fyra timmar på oss, men som alltid så fixade vi det i tid. Är så himla glad för hennes skull att hon åker, och jag är så säker på att hon inte kommer ångra det de minsta. Stockholm och Linnéa går hand i hand. Jag själv hade väldigt gärna också hakat på, men vi får planera våran resa i god tid istället. Hur kan man inte älska den fantastiska staden?

Nu ska jag isäng, imorgon är det många ärenden som ska göras. Så ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0