7 mars,

- Linnéa

igår blev inte dagen riktigt som tänkt, men så kan det bli ibland. egentligen skulle dagen börja med lunch tillsammans med mamma, men jag sov lite för länge.. sedan skulle jag, mamma och mitt hjärta hjälpa min syter lite snabbt, men det slutade med att det tog ett bra tag över "lite snabbt". men allt som skulle göras fick vi iallafall gjort! kvällen slutade hos frida, vi åkte över till hennes bror där vi pratade, såg lite beck och drack gott vanilj te. jag hade en riktigt trevlig kväll!

denna vecka är det lov som gäller! lite skoluppgifter ska jag även få gjort, men det får vänta ett tag! för nu ska jag njuta, umgås med vänner& hjärtat, baka och försöka hålla mig ute så mycket som möjligt i det fina vädret!




vi båda ser lite småvridna ut, super sött haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0