burlesque

- Frida
Idag har jag varit hemma hos sjuklingen Hanna, hon den stackaren har drabbats av öroninflammation och feber. Tycker så synd om henne, speciellt när vi ska fira henne och Jen på lördag- får hoppas att hon är frisk&pigg då iaf. Jag tog med mig ett par filmer och vi såg "the last song" (för femte gången för mig) och "burlesque" med cheer&christina aguilera. Eftersom att jag älskar glada filmer med en gnutta romantik i så tycket jag om denna. Sen att Cam Gigandet var med i filmen gjorde den bara bättre.

I tidigare filmer har han varit en riktig bad boy men i den här filmen hade han en charmig sida som fick en att smälta. Han är inte söt, inte gullig, inte snygg, men han är riktigt sexig. Speciellt blicken han har, tyvärr inte många som har den blicken som han har.

Så om ni gillar såna typer av filmer borde ni absolut se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0