.

- Frida
Jag har sagt det tidigare, och jag säger det igen. Livet är så jävla fruktansvärt orättvist. Jag vet att det är livets gång, men jag kan inte sluta bli så frustrerad över hur orättvist det kan vara ibland. Jag själv vet hur knäckt jag skulle bli (om ens fortsätta leva) om en näranäranära anhörig till mig skulle gå bort. De sägs att livet går vidare, men gör det verkligen det? Det går vidare, men långt ifrån på samma sätt.

En vän till mig var med om hjärtekross idag, han miste sin pappa idag, i en skoterolycka. Jag skänker så mycket tankar och medlidande till hans familj. Må han vila i frid.



Ta verkligen vara på all den tid ni har med era nära och kära, helt plötsligt kan allt ta slut och då finns det ingen återvändo. Ingen chans att få berätta det man velat säga länge, men aldrig hittat rätt tillfälle till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0