fartfylld dag!

- Linnéa

steg upp 5, mötte syrran 6 för att hjälpa henne med all sin packning, traskade därefter hem, tog en dusch och gick till skolan. hade skola till tre, därefter mötte jag upp mamma för att gå till polisstation (har äntligen fått tillbaka mitt leg), sedan blev det en snabb fika för att sedan traska till mig, där städade jag hela lägenheten (får besök imorgon), sen blev det en promenad till haga där vi handlade, till sist ställde jag mig och lagade mat när vi tillslut stapplade in hos mamma.

nu är jag ganska så slut, ska bli så underbart att krypa under täcket!
men först ska hjärtat dyka upp, blir en snabbis förbi mig för att mata milo sen slockar jag!

hoppas ni alla haft en bra dag, det har iallafall jag haft!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0