favvotvillingarna 20 år!

- Frida
Då var det söndag- igen. Helgerna går så fort att man inte riktigt vet vars man ska ta vägen. Fredagen som ni vet bestod av bakning, mys och let's dance. Lördagen var verkligen en toppendag, redan klockan 13.30 befann sig jag, jennifer och hanna hemma hos Amanda i Håkmark. Hon skulle då sminka dom båda inför kvällens bravader, och jag fick turen att låna make av henne till att sminka mig själv. Vi tog en drink redan halv tre på dagen och då var vi igång. Runt middagstid drog vi till Ida där det blev middag &förfest. Det var nog längesen jag var på en sån rolig förfest, med mycket folk och bra stämning. Kvällen avslutades på TC!

Idag har jag haft lite huvudvärk, vilket jag väldigt väldigt sällan brukar ha sådär dagen efter. Men det hindrade inte mig från att gå ut i det fina vädret. Så det blev en cykeltur från mig till umedalen och sen en prommis som sen avslutades med solning i en snöhög.

Kvällen har bestått av solsidan, grabbhäng och bigbrother. Bra avslut på en bra helg med andra ord!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0