grymt bra film !

- Linnéa

igår blev det en ordentlig tv:tittar dag! först såg jag& frida en massa OC, sen avslutades kvällen hos andreas med frida, jag och danne! där såg vi en grymt kul film, "bröderna karlsson"! det är verkligen en film som jag rekommenderar! den måste ses!
(blev ingen skola igår, haft ögoninflammation i tre dagarna nu, så jag stannade hemma istället för att komma med mitt monsteröga till skolan..) nu är jag så gott som frisk, fick nämligen antibiotikasalva till ögat igår, riktiga superkuren!



nu idag blev det först skolan till tre, känns så grymt skönt och kul att vara tillbaka!
sedan traskade jag till frida.r på haga, där drack vi te och umgicks! nu är jag hos mamma, vi lagade just mat ihop och nu blir det plugg!

vi hörs mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0