hejdå blogg, hej devote!

- Frida
Nu har jag precis kommit hem, efter en massa ärenden. Det fick bli en lunch på finas konditori, supergoda mackor hade dom där. Rekomenderas starkt!

Nu ska jag fram med förklädet och börja baka, det blir en chokladtårta. Eftersom att Samuel fyllde år igår så ska detta firas med tårta och presenter. Ikväll blir det bara lugnt, först middag hos mormor sen let's dance. Det är ju semifinal ikväll, så det kan man inte missa!

Imorgon blir det också en farfylld dag, ska iväg redan klockan 1 och sen kan jag inte säga något mer. (Hanna läser trots allt bloggen) så ingenting får avsjöjas.

Förresten, nu är jag less på blogg.se så inom kort kommer vi flytta över till devote. Om det inte går att få över allting som vi skrivit här, så sparar vi denna blogg endast som minne/dagbok.
Ny adress blir det självklart också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0