jag lever

- Frida
Nu har jag tänkt skriva några rader här i våran fantastiska blogg. Jag får så dåligt samvete för varje dag jag inte skriver här, men man kan inte alltid skriva regelbundet. Det som är så konstigt med mig är att jag skriver dubbelt så mycket när jag jobbar sena kvällar och tidiga mornar. Nu när jag varit ledig ett tag sätter jag mig aldrig och skriver här, fastän tiden finns att hämta.

Skriver ett nytt inlägg direkt efter detta, det blir så himla långt annars. Imorgon ska jag träffa Angelica över dagen, jag hade dessutom tänkt prova på sushi för första gången. Det kan bli väldigt intressant kan jag lova er, är väldigt spänd.

Ha det bra!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0