sköna söndag

- Frida
Det blev en väldigt lång promenad som avslutades med fika på en bänk i solen. Det har med andra ord blivit en heldag ute i det sköna vädret. Mot slutet började det blåsa lite, så vi bestämde oss då för att röra oss hemåt igen.

Jag hoppas ni också tagit vara på det här vädret, det har varit en alldeles underbar dag tillsammans med Daniel och Sofia. Nu ska jag äta en apelsin, sen är det dags att rensa garderoben. Jag hittar numera ingenting som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig i den, så jag tror att det är dags att rensa. Ut med det gamla och in med det nya brukar man väl säga?

Om en stund kommer Linnéa hit också, vad vi ska hitta på för roligt återstår att se. Men vi är sugna på att börja se om O.C.

PUSS&KRAM


ååh. hatar nya facebook, bilder går inte att spara större än såhär..


Kommentarer
Postat av: hganna

Hola! jag har ingen telefon................Jag försöker höra av mig imorron :D

2011-03-06 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0